Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010

Θέλω να γίνω Σούλα στη θέση της Σούλας.

Όχι γιατί την έχω χάσει τις τελευταίες μέρες (δε σηκώνει το κινητό) μετά από κείνη την εκδρομή στο Σούλι (Άνω- Κάτω, δε θυμάμαι), αλλά γιατί πραγματικά θέλω να αμολάω τις απορίες μου και να ΑΠΑΙΤΩ απάντηση. Γιατί εδώ σε θέλω μάγκα μου, στα απλά και τα σταράτα. Στα δύσκολα κάνω κι εγώ μια μπεσαμέλ, στο βάζω στο φούρνο κι άντε να καταλάβεις τι τρως κι από πότε είναι το πιάτο της …ημέρας.
*****Βάζω τη Δευτέρα να μάθω τι γίνεται με τους ευρωπαίους τοποτηρητές που τους νοικιάσαμε έξτρα λουξ γκαρσονιέρα με a/c, αυτόνομη θέρμανση και χωρίς κοινόχρηστα για να μας ελέγχουν που πάει το λάδι και το ξύδι μας (αυτοί σε λίγο θα έχουν λόγο και για τη χοληστερίνη μας, άσε το ουρικό…)
*****Επαναλαμβάνω, βάζω τη Δευτέρα να δω τι θα κάνουμε ρε παιδί μου με το ασφαλιστικό (εθνικό αστείο), με το έλλειμμα (ευρωπαϊκό αστείο), με το περιβάλλον (διεθνές αστείο)…Τι να δω;
*****Άρης.
*****Άρης και Ντόρα.
*****Άρης και τώρα;
*****Πότε θα τελειώνουμε με τα παιζοκουβαδάκια (με την καλή έννοια) εκεί στη Νέα Δημοκρατία, το έτερο κόμμα εξουσίας; Ε; Άντε παιδιά, γιατί πρέπει να εξουσιάσετε κι εσείς κάποια στιγμή. Κι εμείς να εξουσιαστούμε, μετά συγχωρήσεως.
*****Τι να πρωτοκάνει κι ο Πρόεδρος Αλέξης για να σας συνεφέρει πια; Ζήτησε debate για το ασφαλιστικό. Ελάτε Πρόεδρε …Σωστό κι αυτό αλλά πάλιωσε πιο πολύ κι απ΄ τον…Τοτό.
*****Και ποιος θα πρωτοπαραστεί στο debate; Ο Γιώργος, η Ντόρα, ο Αντώνης, ο Άρης, ο Δημήτρης μου, ο Πανίκας, ο Σταμάτης, ο Γρηγόρης, ο Χατζηπετρής,(η Αλέκα που είναι;). Αυτά είναι τα Χαρούμενα Ταλέντα του Οικονομίδη. Και ποιος θα συντονίσει έτσι που τρέχουνε στην ΕΡΤ;
*****(Ο Μάκης δεν είναι κακή περίπτωση αλλά θέλω για ερωτήσεις τον Dr Ανευλαβή και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ την Πέγκυ Ζήνα για το μουσικοχορευτικό).
*****Ας επιστρέψουμε στα σοβαρά τώρα. Τι θα γίνει με αυτή την τσούρδω στο Μέγκα; Για τη Ξένια στη «Ζωή της άλλης» ομιλώ. Θα σταματήσει η ανακατώστρα να συγχρωτίζεται (sic) με οτιδήποτε κινείται και να βάζει τρικλοποδιές στην άπορο κορασίδα «φίλη» της ή να πάρω εγώ προσωπικά ως Κακιοπούλου την Κακιωτάτη Δανδουλάκη (τα σέβη μου!) να ξυπνήσει και να δει τι φίδι τρέφει στον κόρφο της, σε θέση εγγόνας;
*****(Καλά κι εσείς Κακιωτάτη μου, βλέπετε ότι το κοριτσάκι προκειμένου να σας μιμηθεί έβαλε περούκα playmobil, που βγάζει μάτι από 100 μέτρα, ΔΕΝ σας πάει στο νου ότι είναι παρτσακλό το παιδί κατά βάθος;)
*****Επίσης σοβαρό, σε σχέση με την οικονομική κρίση που όλοι βιώνουμε. Παρακαλώ τους δημιουργούς του «4» και του Κάρμα , να μου πουν κι εμένα που δουλεύουν να περάσω να αφήσω ένα βιογραφικό, γιατί παρά την καθημερινότητα των χαρακτήρων τους υπάρχει μια… ευρυχωρία στα μισθά τους. Θες τα ταξίδια, θες τα σπίτια, θες τα αυτοκίνητα…Ίσως και να είναι ιδέα μου.
*****(Ή το…κάρμα μου. «Φάτε μάτια ψάρια»).
*****Κάτι σαν το «Φάτε μάτια πρόκριση» της Εθνικής. Αν και το μωρό ορκίζεται ότι το γκολάκι μας με την Ουκρανία δεν ήταν για ακύρωση. Αλλά ορκίζεται στο…στεφάνι μας! Εγώ τώρα τι να πω, Όττο;

Μedia- στε και θα…βλέπουμε.
vandakakiopoulou@gmail.com
Βάντα Κακιοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: