Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Είναι κι αυτή η τέφρα (η μακρύκοκκη)

που χει έρθει κι έχει κάτσει στο μαλλί και στο μυαλί μου Σούλα, κι όλα μες στη θολούρα μου φαίνονται. Και το πολιτικό σκηνικό και το οικονομικό σκηνικό. Αν πεις δε για το τηλεοπτικό …Αγάντα καπετάνισσα κατήντησε η υπόθεση να ανοίξεις την του βούλα….(Τι τραβάμε κι εμείς οι Βάντες για το ψωμάκι μας! Και να πεις ότι θα προλάβουμε να πάρουμε και καμιά σύνταξη…)
*****Ήρθαν και τα παλικαράκια του Δ.Ν.Τ. και της Κομισιόν τσούρμο σαν τα γιαπωνεζάκια με τις κάμερες. Στο παρά πέντε δεν έστειλε ρεπόρτερς το Σταροκάναλο να μιλήσει για ξεφάντωμα στη Μύκονο (και ενδεχομένως κάνα ομαδικό γάμο)
*****Αλλά που, αυτοί έχουν παντρευτεί το καθήκον και το θέμα «γαμέω –ώ» και τα λοιπά παράγωγα, το έχουν αφήσει για τους επισκεπτόμενους τόπους και λαούς.
*****Λοιπόν σύνταξη δεν θα πάρω, μισθό δεν παίρνω, δάνειο δε μου δίνουν τι απομένει;
*****α) Να παντρευτώ το μωρό. (Ζονκ! Όπως όλοι γνωρίζουμε υπάρχει σταθερή απέχθεια στο θεσμό από μεριάς του)
β) Να φορέσω το σχήμα και να μετονομαστώ σε αδελφή Καμίλλη. (Ζονκ! Δεν με κολακεύουν τα…κλειστά).
γ) Να αρχίσω τα sms στα μεσημεριανάδικα όπου πλέον χαρίζουν μισθούς ΜΕ το 14ο, όχι περικοπές και λοιπά τσουρούτικα. (Μμμ, ενδιαφέρον)
***** Σταματημό δεν έχει η κατρακύλα, Σούλα.
*****Κι έχεις και τη Τζούλια να παραδίδει επιστολή στον Πρόεδρο της Βουλής κ. Πετσάλνικο, ίνα αποδοθεί στον Πρωθυπουργό, ίνα του δηλώσει επιθυμία της να θέσει εαυτόν, στην υπηρεσία του έθνους κατεβαίνοντας στην κεντρική πολιτική σκηνή. «Στην προσπάθειά σας αυτή να βγούμε από την οικονομική κρίση, διατίθεμαι να συμμετέχω με οποιοδήποτε τρόπο καθώς έρχομαι σε επαφή με τους νέους και τις νέες της χώρας μας αποτελώντας για τους περισσότερους «είδωλο». Κι επειδή ακριβώς είμαι άκρως ευαισθητοποιημένη και θέλω να προσφέρω στην κοινωνία, όχι μόνο δείγματα της καλλιτεχνικής μου φύσης αλλά και του κοινωνικού μου έργου, δε σας κρύβω ότι σκέπτομαι πλέον σοβαρά να εισέλθω ενεργά στο χώρο της πολιτικής, καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που σε κάθε μου εμφάνιση με προτρέπουν να συμμετέχω στις επόμενες βουλευτικές εκλογές, ως εκπρόσωπος της νέας γενιάς της πατρίδας μας».
***** Τι να πω Παναγία μου;
*****Και είμαι από αυτούς που συμφωνούν ότι στα λογής Τζουλάκια δεν πρέπει να δίνει βήμα έστω και σχολιάζοντας το αρνητικά, αλλά κάποια πράγματα παραπάνε!
*****Στο μεταξύ ο Παπακαλιάτης στο σήριαλ (πώς να το πω κομψά τώρα;)… «Επιβάλλει… νέο πακέτο μέτρων στην…αδελφή του!» Η Μπουμπούκα βλέπει τα απόκρυφα των διαγωνιζομένων στο «Ελλάδα έχεις ταλέντο» και…σο-σο-σοκάρεται (Άδωνι! Άδωνι! ) Ο δε Τράγκας, κρίση ξε-κρίση, week end στο Παρίσι, κι έχει κολλήσει (λόγω τέφρας μακρύκοκκης) αφήνοντας ξεκρέμαστη την τσούρδω την Μακρή στα παράθυρα του Άλτερ. Με τα κρομμυδάκια την έκανε η συντρόφισσα Λιάνα!
*****(Εγώ δε, για week end είναι ζήτημα αν θα πάω μέχρι το…περίπτερο. Τι, να πάρω τσιγάρα εκεί που πήγαν; Ή μήπως θα το βρω ανοιχτό; Άκου Σούλα! Απεργία τα περίπτερα! Εκεί καταντήσαμε. Το επόμενο βήμα είναι να απεργήσουν και τα περιστέρια στη Βουλή.)
***** «Μα είναι καιροί τώρα για μονόπετρα;» (Α ρε Δ.Ν.Τ. μας το κλεισες το σπίτι τελειωτικά!)

Media- στε ρε, τι σας ζητάω;
vandakak@gmail.com
Βάντα Κακιοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: