Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

Θα μου πεις έχουμε απόκριες, Σούλα

(για λίγες ακόμη παραστάσεις). Είναι ένα επιχείρημα για όλο αυτό το καρναβαλιστάν-κανιβαλιστάν της του-βούλας. Αλλά όταν θα τελειώσει οσονούπω, την Κυριακή δηλαδής, το …ξεσάλωμα, να δω τι θα χεις να μου λες … Γιατί όπως όλα δείχνουν το πικάντικο ξεκατίνιασμα θα συνεχιστεί…άσε που από ότι φαίνεται ξανανοίξανε κι άλλες πληγές

*****Πόσα να αντέξει πια η πτωχή, πλην τιμία, κορασίς! (Όχι ότι της ρίχνεις και εντελώς άδικο. Βγήκε πάλι ο άτιμος κι άρχισε εκείνα τα ακατάληπτα «είμαι σε φάση μετασεισμού, ζω την προσωπική μου Αϊτή, η παρακαταθήκη μου για το μέλλον είναι η σχέση που ανέπτυξα με τα δυο σκυλιά μου!…) εεε, ήρθε η Δημητρούλα του Μικρούσικου βεβαίως-βεβαίως και εξανέστη:

***** «Δεν τη λες και …σκυλί, παρά το ότι είχε μια συμπάθεια στο Ζαφείρη Μελά. Εγώ όταν τους έπιασα στα πράσα πάντως το…Θάνο ακούγανε! (τον Υπουργό, τον αδελφό, ξέρεις Σούλα, Σταυρός του Νότου, Φουέντε Οβεχούνα και τέτοια) Και τι εννοεί δύο;! ΥΠΗΡΧΕ ΚΙ ΑΛΛΗ ΔΗΛΑΔΗ; ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΥ ΤΟ ΣΠΙΤΙ;!»

*****Χαρέέέέές η Λαμπίρη που το χε αποκλειστικό (κι απ΄το πουθενά) το ξέσπασμα στην εκπομπή…

*****Χαρές και τα περιοδικάκια και τα μεσημεριανάδικα …Δόξα τω Θεώ τη βγάλαμε και σήμερις!

*****Λύπες από την άλλη η Ελενίτσα. Τι ; θα πάψουν να ασχολιούνται τώρα με εμένα; Πάνω που έβγαλα τη βέρα; Κι ανάθεμα αν έκανε άλλο κοντινό ο σκηνοθέτης εκτός από το…δάχτυλο;

*****Βρήκες μέρα να πετάξεις τη βέρα. Χρήστος Αυγερινός, Σούλα. Δεκαετία ‘80. Μεγάλο…τεμάχιο. Βγαλμένο απ΄τη ζωή. (Το σκυλί του Αντρέα μου το θύμισε).

***** Δεν πάμε καλά Σούλα. Πτώση των αγορών, πτώση των ηθών…

*****Πάλι καλά που το ΕΣΡ ξαγρυπνά. Καταδίκασε το Σταροκάναλο για την Πετρούλα και το δελτίο καιρού. 70 χιλιαρικάκια ζεστά ζεστά. (Και της το ΄λεγα, ρίξε κάτι πάνω σου…)

*****Τώρα είναι υπό εξέταση η περίπτωση Άλτερ. Όχι για την Αννίτα με τη χαρακτηριστική λεπτεπίλεπτη αισθητική, αλλά για τον mr δουλίτσα να υπάρχει Αυτιά. «Για παρ. 1, 2, 3 και 4 του Π.Δ. 77/2003 – μετάδοση γεγονότος κατά τρόπο μη ακριβή (χωρίς αίσθημα ευθύνης, χρήση παραπλανητικών τεχνασμάτων, μη σηματοδότηση πλάνων αρχείου), (εκπομπή «ΚΑΛΗΜΕΡΑ»12, 13, 14 και 15/10/2009)». (Και το Νομάρχη παιδιά…5 μέρες με ίδια γραβάτα, φρύδια, λόγια…μην ξεχνιόμαστε.)

*****Κι εσύ λαέ (ένεκα ,πανεθνικό το μέσον)βασανισμένε μην ξεχνάς το Λυριτζή. Και τον Οικονόμου. Και την Πόπη Τσαπανίδου. Πάνε πια από την κρατική του-βούλα. Και με τη στάμπα του ακριβοπληρωμένου. Αλλά να μην είμεθα και αχάριστοι. Τα παιδιά φέρανε νούμερα και ένα προϊόν τηλεοπτικό ανταγωνιστικό με αυτό της ιδιωτικής του-βούλας. Άντε, καλές πτήσεις στον…Σκάϊ οσονούπω.

*****(Αμόλα καλούμπα, Σούλα)

*****Από αέραν καλώς ,το υγρόν στοιχείον… Αυτό το σαββατoβραδιάτικο “Wipe out” το σκεφτήκανε… πολύ στον Αντέννα ή ήταν πάνω στη ζαλάδα των γεγονότων ο Γιάννης (ο Λάτσιος, Σούλα)και δεν ήξερε τι υπέγραφε και που συναινούσε;

*****(Όχι ,γιατί αν είναι έτσι ,να το προσέξει γιατί έχει κι άλλες υπογραφές μπροστά του…κι είναι πολλά τα κοινά σας λεφτά, Γιάννη).

*****Το μωρό είπε την Κυριακή θα με βγάλει έξω να γιορτάσουμε. Τον άγιο Βαλεντίνο; (καλό σενάριο). Το Καρναβάλι; (κακό σενάριο) Την Κινέζικη Πρωτοχρονιά επειδή κάνει τον κινέζο; (Πολύ κακό σενάριο!)

Μedia- στε και καλή Σαρακοστή!

vandakakiopoulou@gmail.com

Βάντα Κακιοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: