Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2008

Δεν με πειράζει που είμαι αλιβάνωτη.

Η αλήθεια είναι ότι έχω μια αλλεργία στο…είδος (το έπιασες το υπονοούμενο, Σούλα). Δεν με πειράζει που είμαι αλειτούργητη, κυρίως το πρωί, πριν άκοπο μασήσω καφέ πικρό (Καβαδίας, Σουλίτσα), αδύνατον να λειτουργήσω. Με πειράζει όμως βαθύτατα και το τονίζω εντόνως, που είμαι…μπερδεμένη.
*****Κι ευτυχώς που το δράμα μου αυτό το αντελήφθη και με έθεσε έμπροσθεν των ευθυνών μου ο σεβασμιώτατος Εφραίμ. (Ευλόγησον). Κι όχι εμένα δηλαδή, αλλά άπαν τον δημοσιογραφικό κλάδο. Τώρα λέω να το ρίξω στη νηστεία και την προσευχή. (Να πέσει και κάνα γραμμάριο γιατί πως θα μπω στην παγιέτα μου το ρεβεγιόν που έρχεται).
*****Από την άλλη όμως, έχω να θέσω: Καίτοι, άνθρωπος του Κυρίου και ο σεβασμιώτατος, κομμάτι μπερδεμένος δεν τυγχάνει κι αυτός; Θέλω να πω, παρόλο που αλιβάνωτο δεν τον λες, δεν είναι κι αυτός κομμάτι…μπερδεμένος; Αφού είναι φανερό ότι από το λιβάνι, μάλλον προτιμάει ….το χρυσό. (Καλά η σμύρνα δεν μάθαμε ποτέ τι στην ευχή –Ευλόγησον- είναι)
*****Όσο για το θέμα της λειτουργίας, και πάλι, αλειτούργητο, δεν τον λες. Αλλά μάλλον για κάνα δημόσιο λειτούργημα τον λες, ότι έπρεπε να το…ασκήσει. Κάνα Υπουργείο Οικονομικών, κάνα διευθυντιλίκι εθνικής τράπεζας (που είπε και ο Ντόκτορ Ανευλαβής, στον Αυτιά.). Να σου έλεγα εγώ, για πότε θα γεμίζαν τα ταμεία, με τις θεϊκές του δεξιότητες.
*****Μήπως να ξεμπερδευτούμε όλοι και να πάμε στη θέση που μας ταιριάζει να τελειώνουμε επιτέλους με τα λογής Βαλτοπέδια που έχουμε πέσει, στην του-βούλα και…γενικώς.
*****Πληθωρικότατη ανθοσύνθεση να!, με το συμπάθειο έστειλε ο Mίνωας, ο αθάνατος ξεύρετε, στην Κατερίνα Ζαρίφη άμα τη ονομαστική της εορτή. Στον αέρα, παρακαλώ. Λίλιουμ, τριαντάφυλλα, καμέλιες και βένους. Εσυγκινήθη η κορασίς και τον ευχαρίστησε ενθουσιωδώς. Μετά, πάντα κατά την αγαπημένη της φράση, «πήγε για τσίσα» από τη χαρά της.
*****(Τι είναι τα βένους; Ροζαλιά σαρκοβόρα άνθη, Σουλίτσα. Η Μπουμπούκα Μανωλίδου έρχεται).
*****Επίσης έρχονται, ο Παπακαλιάτης, η Ράντου, ο Μικρούτσικος, ο Γκλέτσος, ο Ερμής στον τοξότη (ήρθε κιόλας), ο καινούργιος χρόνος (ε, όπου να΄ ναι) και… το τέλος του κόσμου; (Δεν ξέρω, αυτό το 2012, πολύ με έχει προβληματίσει. Δεν μου το ξεκαθαρίζει κι αυτός ο Χαρδαβέλλας. Να ξέρω τι θα κάνω και με το δάνειο ρε αδελφέ!)
*****Οι Γερμανοί που ξαναήλθαν προσδοκούν να ξανά-έλθει και ο Λάκης. (Εμείς να δείτε!). Στο ενδιάμεσο της άφιξης κλαίνε γοερά στον καναπέ του ψυχαναλυτή τους (μην το γελάς Σούλα, όλες οι γνώσεις και τα πιστεύω τους έχουν ανατραπεί εν μια νυκτί από όταν πήραν τον Άλφα, έχουν τρανταχτεί συθέμελα, που θα έλεγε κι ο δάσκαλος Φώσκολος).
*****Ο οποίος Φώσκολος αν και εδίδαξε στον Αντέννα, τους νόμους του κρατούν στα «Μυστικά της Εδέμ», του Μέγκα.. Τα παιδάκια αρρωσταίνουν λόγω του κακού βιομήχανου. Ο καλός αδερφός γιατρός του κακού βιομηχάνου ενίσταται και τον καταγγέλλει και μετά όλοι μαζί πηγαίνουν στα δικαστήρια. Στο μεταξύ όλοι ερωτεύονται όλους και κυρίως, μέσα στο σόι. Τι μας λείπει; Μια έκρηξη στη Τζάιαντ κι ένας all time classic «Εξολοθρευτής».
*****Aν και δεν πρέπει να μιλάω για εξολοθρευτές μετά το κυριακάτικο μπάσκετ των «αιωνίων». Με τα υπογλώσσια το είχα το μωρό. (Και δεν δίνει και φάρμακα το ταμείο πια).Αλλά δεν ήταν μόνο το σκορ. Ήταν και η εξολόθρευση του νευρικού συστήματος με τα διαφημιστικά που έπεφταν κατά βούληση. Ο Αντέννα ρίχνει την ευθύνη στον Ολυμπιακό που δεν έκανε τα συμφωνηθέντα τάιμ άουτ κι έπεσε έξω ο προγραμματισμός των διαφημίσεων. (Αμάν πια, όλο ο Ολυμπιακός φταίει…)

Μedia-στε κι ας λένε….
vandakak@gmail.com
Βάντα Κακιοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: