Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2008

Όσα δε λύνονται, κόπτονται.

Μέγας Αλέξανδρος (εντάξει, το ξέρω, ότι το ξέρεις Σούλα). Λόγια βγαλμένα από τη ζωή, σου λέω εγώ. Και όχι, τώρα πες μου, την προηγούμενη εβδομάδα δεν έλεγα για τον Πέτρο που πάει παντού (πλην της μητέρας παράταξης). Πιο γρήγορα από τη σκιά μου πυροβόλησα Σούλα. Ούτε κι εγώ το περίμενα τόσο γρήγορα Αλλά είπαμε το λες τη μια ευγενικά, τη δεύτερη λίγο πιο άγρια, την τρίτη, μου περνάτε αγαπητέ την μάχαιρα ίνα κόψω τα άλυτα, γιατί πολύ περδικλωθήκανε;
*****Και καλά, αυτά περδικλωθήκανε. Τα άλλα που…βυθιστήκανε στα Τάρταρα κύριε Πετροχείλο μου; Πολλοί θα πάρουνε τη μάχαιρα από ότι φαίνεται στην του- βούλα γιατί δεν τα βρίσκουμε τα λεφτά στο δρόμου Σουλίτσα μου. Κι όταν ο Γερμανός βάζει το ευρουδάκι του θέλει να το δει να πολλαπλασιάζεται, να έχει νουμεράκια, να έχει διαφημισούλες. Να πει κι αυτός κάτι πρόσφερα στον πολιτισμό και στην τσεπούλα μου βεβαίως-βεβαίως.
*****Πάρε λοιπόν μολύβι και χαρτί Σουλίτσα και γράφε. «ΤΑ SPY TV», τα έσπασε τα νεύρα από νωρίς. Όσοι είδαμε, είδαμε. Δεν πρέπει να ήμασταν και πολλοί. Ως εκ τούτου. ..Πλήρωσε πρώτο τα…σπασμένα της χαμηλής τηλεθέασης και διεκόπη βιαίως και ασκαρδαμυκτί. (ταυτόχρονα).
***** «Υπάρχουν άνδρες και άνδρες». Μύθος. Όλοι οι σκύλοι μια γενιά έλεγε η γιαγιά μου η Σουλτάνα. Η άλλη μου γιαγιά δε, η Μαριάνθη, δεν ομιλούσε μεν, αλλά δεν την έλεγες και…διαφωνούσα . Τι συμπεραίνουμε από αυτό; Α) Άνδρες πεταμένα λεφτά για τον Άλφα, ήτοι κόβεται τώρα δα που σας γράφω και Β) Δεν πήρα το όνομα καμιάς από τις γιαγιάδες μου Ή έχω ψευδώνυμο (έτοιμη είμαι για «Στιγμή της Αλήθειας», έχω κι εκείνο το δάνειο, με έχει γονατίσει)
*****Η πρώην Ζουμπουλία και νυν Βέτα queen έχει πάρει μια παραπάνω διορία, στο…κόψιμο. Γύρω στα δέκα-δεκαπέντε λεπτά, άντε μισάωρο.
*****Το «Σιγά μην κάτσω να σκάσω» με το Φώτη και τη Μαρία λόγω τίτλου, προς το παρόν τη γλιτώνει αλλά δε είναι και για να επαναπαύεται.
*****Πριν το δίκοπο μαχαίρι βέβαια δοκιμάστηκαν και άλλες λύσεις. Οι οποίες, όμως, απέδωσαν μονάχα στα «Ματωμένα Χώματα» , όπου αλλάζοντας τους ώρες ήρθαν και ανέπνευσαν από τους απέναντι και τσίμπησαν νουμεράκια. Ευτυχώς γιατί η σειρά είναι εκλεκτή (μόνο το ρόλο κέντημα της Άννας Συνοδινού να δεις, Σούλα φτάνει και σε αυτό θα συμφωνούσαν και η Σουλτάνα και η Μαριάνθη, που έζησαν τον «συνωστισμό» τότε στη Σμύρνη).
*****Η ΕΡΤ πάλι, συνεχίζει και τρώει τα παιδιά της. Ο «Ψεύτης παππούς» του θαυμαστού Γιώργου Μιχαλακόπουλου, συνεπικουρούντος του Γιώργου Μοσχίδη και άλλων και άλλων…Ποιος την είδε, ποιος την ξέρει, ποιος μας μίλησε για αυτή. 1,1% η τηλεθέαση της. Κρίμα που δεν την υπερασπίζεται κανείς.
*****Το Μέγκα από την άλλη πλευρά το έκανε κι αυτό την αλλαγούλα του. Αν και είναι αλήθεια πως έχει την πιο επιτυχημένη πορεία από όλα τα κανάλια. Διορθωτική αλλαγή ώρας στο «Ποιος μας πιάνει» και ο δείκτης έδειξε άνοδο. Άντε βρε, και στη Σοφοκλέους!!!
*****Στον Αντέννα τώρα, μετά την περσινή σφαγή φέτος είναι λιγάκι πιο χαλαροί. Λιγάκι. Γιατί ο «Πάρης και η Ελένη», άσχημον ύπνο κάνουν και δεν είναι και απολύτως σίγουροι για την μακροημέρευση τους. Αλλά τι τα θες (παρόλο που η σειρά είναι συμπαθητική), οι παράνομοι έρωτες σπανίως έχουν καλή μοίρα…
*****Αλλά θα μου πεις μήπως έχουν και οι νόμιμοι; Μωρό, σε αυτό το «όσα δε λύνονται, κόπτονται», εσύ τι λες;

Μedia-στε εσείς τι λέτε;
vandakak@gmail.com
Βάντα Κακιοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: