Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

Σούλα παιδί μου έκανες σπα? (embargo Paraskevi 13-2)

Σούλα παιδί μου έκανες σπα, μανικιούρ, πεντικιούρ, χαλάουα ,ρίζες ,άκρες για…αύριο; Άντε κορίτσι μου γιατί εσένα ο Παντελής όλο και κάπου θα σε πάει σαββατιάτικα και ΑγιοΒαλεντινιώτικα ενώ…εμείς…μέσα μας βλέπω, διότι ως γνωστόν έχουμε και μια πολιτικοποιημένη άποψη κατά της εμπορευματοποίησης των γιορτών, ιδίως δε, όταν οι άγιοι τους είναι ξενόφερτοι. (προσπαθώ να το δω θετικά, με αυτή λογική δεν ισχύει η σημερινή…Παρασκευή και 13!!!)
*****Έχω άλλο όμως καλύτερο επιχείρημα για να μην αισθανθώ άσχημα που δε θα βγω αύριο (όχι Σούλα δεν θα πω το παλιό κλασικό ότι ο Σάββατο βγαίνουν οι «υπηρεσίες», μα που ζεις βρε κουμπαρομπεμπέκα;). Απλώς το Σάββατο ο Σπύρος Παπαδόπουλος έχει ετοιμάσει στην ΝΕΤ ένα «Στην υγειά μας»…να μην μείνει γυαλί μες στο μαγαζί που λέει ο λόγος, από τα ντουζένια. Η εκπομπή είναι αφιερωμένη στα τραγούδια για τα μάτια. Κι από ότι είδα σε αποσπάσματα θα είναι όντως χάρμα οφθαλμών –και ωτών θα σου πω εγώ!
*****Έτσι μπράβο βρε κρατικοτου-βούλα κάνε το καλό κι εμείς θα το πούμε. Τι δεν θα το πούμε; Θα μένουμε μόνο στα αρνητικά που για να δείξεις τη συνέντευξη του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, διέκοψες την Τόλμη και Γοητεία (Βρε Σούλα μου, πως έχει ασπρίσει έτσι ο Ριτζ; Φαρμακώνομαι που τον βλέπω κάθε φορά)
*****Όχι, εμείς το καλό το στηρίζουμε . Και για του λόγου το αληθές δείτε στην ΕΤ 1 κάθε Πέμπτη τον Καρυωτάκη. Έχουν γίνει θαύματα εκεί. Και σε ατμόσφαιρα και σε ιστορική έρευνα και σε ερμηνείες. Και βλέπεις και τον Καρυωτάκη αλλιώς. Όχι εκείνη την ταμπέλα που του φόρεσαν στα σχολειά μας Σούλα, κι έτσι χάθηκαν ευκαιρίες κι ευκαιρίες μάθησης και αγαλλίασης για όλους μας. (και τρέχει τώρα ο Άρης και τι να πρωτομαζέψει το παιδί; Καλύτερα στον τουρισμό με τις βερμούδες και τα χαβανέζικα)
*****Το δε καλό το στηρίζουμε και στον ιδιωτικό τομέα. Ειδικά εμείς του μη δημοσίου, και δη γυναίκες. Ήτοι, η «εργαζόμενη Γυναίκα» της Ελένης Ράντου στον Αντέννα, είναι όλα τα λεφτά. Είναι όντως βγαλμένη από τη ζωή κι έχεις κάποιον να σου κλείνει το μάτι σε όλα τα μύρια κακά της μοίρας μας που μας ταλανίζουν καθημερινά. (ααααχ, το ξέρω πως ξέρεις τι λέω, Σούλα)Και λέω της Ελένης Ράντου γιατί είναι φανερή η σφραγίδα της. Και χαλάλι τις 678 επαναλήψεις του Κωνσταντίνου κι Ελένης.
*****Και μη μου αρχίζεις ότι συμπίπτουν Σούλα Δες τον Καρυωτάκη, και τη Ράντου στην επανάληψη στη 1.30 ή δες τη Ράντου και τον Καρυωτάκη το Σάββατο στις 9. Στη δημοκρατική του βούλα δεν υπάρχουν αδιέξοδα.
*****Και ΚΥΡΙΩΣ κανένας δε χάνεται (πλην της Εμης Λιβανίου που ακόμη περιμένει, βαριά η κατάρα του Μαλέλη). Έτσι λοιπόν έχω να ανακοινώσω ότι η Κατερίνα Κανονίδου (βιβλική τηλεπερσόνα –μαζί με τη δίδυμη αδελφή της, των 90ς ) υπέγραψε με το ΤV Μακεδονία. Γεια μου κι αλήθεια λέω. Εμη, μην απελπίζεσαι.
*****Εξάλλου υπάρχει πάντα και το Wipe out του Αντέννα που ψάχνει εθελοντές,
*****(Μίνωα ντάρλιν, προς τι; Πως το βλέπεις δηλαδή ότι η «Τρύπα στο νερό» του Μέγκα αλλά και το Καλομοιράκι γκέισα στον Άλφα, είναι τάχα μου, παραδείγματα προς μίμηση;
*****ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ!!! Η Χρουσαλά το φόρεσε το μονοπετράκι της κι ας είναι καλά το «Πολύ μπλα μπλα» που το και το αποκάλυψε! Λέω εγώ τώρα! Για μερικά-μερικά μωρά, που αύριο θα τη βγάλουμε με Παπαδόπουλο (μην κοιτάς που είναι καλός), ένεκα το αριστερό μας παρελθόν!!!

Media-στε και Τσίριο! (Μανώλη)
vandakak@gmail.com
Βάντα Κακιοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: